onsdag 1 juni 2011

Begagnad klänning

Idag har ingenting gått sönder!
På fredag kommer en reparatör hit. Han ska skriva en "reparatörsrapport vid maskinskada" som försäkringsbolaget vill ha. Jag har även ringt optikern och fått en (akut-) tid till maken. Han behöver nog nya glasögon, trots att de andra endast är drygt ett år gamla. De är nog så pass skadade att de inte går att rätta till.
A ja, man får vara glad så länge det inte blir personskador.

I dagens HD läste jag att man har sålt en begagnad klänning för hör och häpna, 10 miljoner!
Nå ja, det är ju inte vilken trasa som helst. Marilyn Monroe bar klänningen när hon sjöng "Happy birthday" för John F Kennedy 1962. Den är hudfärgad och täcks av 6.000 bergskristaller.

De kan jag ju säga, att den storleken hade inte passa mej. Och jag har redan kläder som hänger till ingen nytta. Och vad det beträffar så har jag inte de pengarna heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter