onsdag 8 juni 2011

En dum moderat

I morse läste jag i HD, i mitt tycke en otroligt dum insändare på "Min mening".
Charlotte Zethelius (M) tycker att de som är anonyma inte ska få uttala sig hur som helst.
Ja men hallå!? Den insändaren kände jag mig tvungen att besvara. Det gjorde jag ganska snabbat.
Får se om HD tar in den.

För övrigt har jag haft fullt upp att göra, först som ledsagare i drygt tre timmar. Därefter tog jag en lång runda på cykeln. Jag gjorde stopp vid apoteket, City Gross och ICA Vikingen.
Hemkommen fick jag som vanligt sanera efter kattorna.
Nej vi har inga kattor, det är andras kattor som vi måste plocka skit efter.

Max temperaturen i dag har varit 33,3 kvalmigt varma grader, nu klockan halv tio är det 21,8 och vindstilla.
Vattentempen i havet dag var 19 grader, men jag har fortfarande inte doppat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter