torsdag 23 juni 2011

Sex före spinning?

När vi satt i uterummet ikväll och väntade på att grillen skulle bli varm sa maken, det skulle vara kul att prova en pinoccio. Du vet en sån där som man har på det ena ögat.
Jag tittade frågande på honom och undrade varför han skulle vilja ha en docka (Pinoccio) på ögat.
Vi kom fram till att han menade en monockel. Ja men de va ju en jäkla skillnad.

I Friskispressen nr 4 såg jag att en skrev in och frågade: Minskar prestationen i träning om man har sex precis före?
Han fick till svar: För de allra flesta kan jag inte tänka mig att träningen blir sämre om man har sex före.
Herre Gud (förlåt att jag hädade) så skönt att jag fick veta det. Nej, men uppriktigt sagt, om jag har haft (ett bra) sex innan ett spinningpass så kan jag stå ut med att jag inte presterar lika mycket på cykeln som jag brukar göra. Visste jag vad det berodde på att jag inte låg på topp (det gör jag för övrigt aldrig) så skulle jag vara nöjd ändå. Puh! Den som ändå hade dom problemen.

Ikväll tittar jag på "Morrhår och ärtor" på TV 4+. Den är lika bra som första gången jag så den 1986 med Gösta Ekman, Lena Nyman och Margareta Krook.

1 kommentar:

  1. Hej Pärlan.....har du fått hjälp med att lägga in kommentars tjänsten ser jag...kul

    Vill bara berätta att Fläder satsen är på G
    kan den stå i rumstemperatur?
    kram
    Christina

    SvaraRadera

 
Site Meter