torsdag 22 oktober 2009

Nyfikna? Ekivokt erbjudande och fastlagsbullar



Nu är ni rätt så nyfikna va?

När Harriet och jag klivit av bussen på Knutpunkten, gick vi förbi en skylt med extraerbjudande på snabbmat. Titta på den sa hon. Ja, jag slängde ett öga på den och sa att det inte var något som jag var intresserad av. Nä men titta igen sa hon, ser du inte att den ser lite ekivok ut?

Då såg jag det! Man behöver verkligen inte ha någon större fantasi för att accosiera till ett par kvinnoläppar, och då tänkte vi inte på de som sitter i ansiktet.
Killen som sålde de här, inte speciellt lockande snabbmålen, såg lite undrande ut när jag halade fram kameran och tog ett foto av hans skylt. Han hade nog inte sett det vi såg.

Idag hade jag ett ärende till K-Rauta på Väla. Därefter gick jag in på COOP för att köpa grapefrukt. När jag gick förbi bröddisken hittade jag de här. Fastlagsbullar! Jamen, det är väl ändå lite väl tidigt?

I förmiddags var jag hos min frissa och klippte mig. I morgon lägger jag ut ett foto på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter