fredag 30 oktober 2009

En honjävel på "Friskis" och oskuldsfulla rosor



Idag har jag arbetat några timmar i receptionen på "Friskis". Sussi som kom och avlöste mig gick först in och bytte om. När hon kom ut såg hon så här skräckinjagande ut.

Det hör inte till vanligheten att man ser en jympa- och spinningvärd i nätstrumpor och slitsad klänning, och med den hiskeliga makeupen. Men nu i halloweentider är det inte bara helt ok utan även önskvärt. Det brukar vara stor uppslutning på de här passen och många ser faktiskt ut som fan (där fick jag till det).

När jag kom hem i eftermiddags stod de här underbara blommorna på bordet. Det var maken som köpt dem till mig. Han brukar göra så emellanåt. Just nu kom son och svärdotter innanför dörren, så vi ses en annn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter