söndag 6 december 2009

Tjejjer utövar fysiskt våld med is och golfklubba


En bock igen?!

Ja, det sägs ju att de gamla bockarna har de styvaste hornen.

Den levande legenden Paul Anka har begärt skilsmässa från sin fru, svenska Anna Åberg bördig från Skånska Bjuv. Han orkade väl inte längre med den blonda vältränade valkyrian.

I slutet av förra året kastade Anna is i huvudet på Paul med en sådan schvung att han fick en blodutgjutelse. Det måste ha varit rejäla isbitar.

Men jag kan förstå om hon blev psykad. Tänk er själv att ständigt behöva lyssna när han sjunger samma gamla låt om och om igen.

Fast hon har ju själv valt jobbet, som är att vara hans fru och att ständigt serva honom. Den lille mannen med silikonrunda kinder, med hårintransplantat och med ständigt solbränna (har jag läst i skvallerpressen).

En annan svensk tjej som det just nu pratas mycket om är Elin, som ser ut som en vitblond huldra, hon är gift med golfesset Tiger Woods. Elin har blivit riktigt rejält bedragen. Enligt Kvälls Posten, som maken envisades med att köpa idag, lär Tiger ha haft inte mindre än nio (9) älskarinnor! Klart att hon blev fly förbannad när hon kom på honom. Jagade och bankade på honom med en järnklubba så att blodvite uppstod. Hon skulle valt drivern istället, den tar nog bättre.
Nu är jag ingen anhängare av att bruka våld för att lösa konflikter - men det kan jag ju ärligt deklarera, om någon skulle göra mig riktigt illa, då skulle jag försöka se till så att det sved ordentligt, fysiskt eller psykiskt, på denne någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter