tisdag 8 december 2009

Skolavslutning med en skock 55+lucior och kungafamiljen





I dag har vi haft skolavslutning. Det var sista dagen på Sundsgården den här terminen. Den avslutades med att 55+klassens teatergrupp uppförde ett litet julspel för sina klasskamrater. Av alla skratt och applåder förstod de säkert att vi uppskattade deras framförande.
Här knusslades det minsann inte med bara en lucia. Alla fick vara ljusdrottning. Kungafamiljen fanns också representerad, mycket väl fångat.

Jag har aldrig tidigare längtat efter att ett skollov ska gå fort, men nu ser jag verkligen fram emot vårterminen. Vi har så mycket roligt framför oss. Bland annat en skolresa till Krakov i Polen.
Men först ska jag naturligtvis njuta av samvaron med make, son, svärdotter och hennes mamma. Son och svärdotter var här tidigare ikväll. Han behövde klippa håret, så det var bara att plocka fram frisörpallen. Frisyr? Nja, det blir inte så mycket med det. Jag ställer in klipparen på 3 mm, sedan är det bara att göra snygga kanter. Ögonbrynen tog jag också den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter