torsdag 10 december 2009

Kungen, vargarna och Lifestyle

Igår var jag utestängd från min blogg. Jag kom inte in, snacka om att bli frustrerad. Här satt jag och hade skrivit om en insändare i HD i går. Det var Roland Gudmundsson som skrivit om "kungen och vargarna". Den tyckte jag var så knasigt så jag var tvungen av bemöta den. Jag fick iväg mitt svar till HD. Sedan var det stopp, kunde jag varken spara det eller sända det jag skrivit på min blogg. Undrar om där satt en liten liten kompis till Roland i min dator och höll emot.

Hur som haver, nu ska jag göra mig redo för att besöka "Lifestyle som enligt reklamen är ett designgym utöver det vanliga. Här är träningen roligare, effektivare och lättare."
När jag kom ut från City Gross i förrgår stod det en tjej och delade ut en lapp där det stod att alla har rätt att prova gratis, detta värdekort gäller som betalning för ett träningstillfälle och är värt 200 kronor.
Lifestyle har funnits i Höganäs cirka ett år och har tidigare gått ut med andra erbjudanden. Det ska bli intressant att se deras utbud och jämföra kostnaden med "Friskis".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter