söndag 23 januari 2011

Ingen ny baddräkt men gott om Omega 3


Nej, jag behöver inte köpa någon ny baddräkt. Jag har fem hela baddräkter, två bikini, den ena med kjol, samt en trankini. Den hela gröna är en Sloggi och den lila trankinin var båda ganska dyra, men både köpte jag i fjor på Twilfits rea efter sommaren. I höstas sorterade jag bort en brun bikini, jag kan nog sortera bort en eller två baddräkter till den här sässongen. Har jag inte använt dem på några år så lär det inte bli av i år heller. Men de har varit bra att låna ut.

Jag gick bort till min son och svärdotter i eftermiddags. Maken följde sporten på TV´n. När jag skulle gå hem snöade det. Det var inte många flingor som kom och de som föll ner smälte på en gång.

I kväll fick vi i oss Omega 3, jag panerade och stekte fyra sillar samt en stor fin skrubba. den största sillen och skrubban bidrog min son med, de andra hade maken tagit hem. Till detta hade vi ett gott potatismos med persilja i, samt lingonsylt förstås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter