lördag 28 maj 2011

Krånglande dator

Min dator krånglar. Inlägget idag med blommorna uppåt väggen skrev jag dagen efter inlägget om Magnus.

Tyvärr har det inte gått att publicera. Jag har försökt morgon, middag och kväll, men det går inte.
Trots att en av mina grannar, som arbetar med datorer, har försökt hjälpa mig - så händer inget när jag trycker på knappen "publicera inlägg".

Jag håller väl inte på att gå in i den berömda väggen för det här, men det är bra nära. Jag får abstinens när jag inte får skriva.
Fick iden att köra till min svärdotter och son, och prova på deras dator. Som synes så går det hur bra som helst.

Nu ska jag köra hem, hämta min bärbara HP-dator och köra in till Väla och affären där jag har köpt den. Har jag otur så är jag av med den ett tag. Men jag kommer tillbaka så snart som möjligt.
Oh vad skönt att få det här skrivet!
Kram på er alla.
Sigbritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter