tisdag 17 maj 2011

H J Ä Ä Ä L P ! ! !

Jag skulle bli så tacksam om någon kunde hjälpa mig att göra min blogg lite mer attraktiv. Jag tycker att det är så kul att skriva och skulle gärna öppna för inlägg och kommentarer - men hur gör man? Emellanåt kommer förfrågan om jag inte skulle vilja lägga till reklam på min blogg.
Ska jag det?

Om det finns någon där ute bland mina läsare som känner sig manad - så snälla snälla, hör av dig. Jag (Sigge) är på Friskis i Höganäs från kl 12.00 till 14.30, titta gärna in. Är jag inte där så lämna ditt telefonnummer, jag ringer bums. TACK!

Där har jag föresten varit idag och gått en träningsrunda på gymmet. Måste träna försiktigt så att jag inte sabbar mitt högerknä ännu med, men enligt sjukgymnasten är det viktigt att träna så att jag håller det rörligt.
I morgon ska jag dit igen och jobba några timmar i receptionen. Därefter ska jag in till Eddie, som är sjukgymnast på fysiokliniken på Friskis. Han hjälper mig med övningar och stretchning.

I dag kom ett brev från Helsingborgs lasarett, jag är inbokad till en magnetröntgen av mitt höger knä den 24 maj. Nu har jag gått och haft ont sedan mitten av februari, så det ska bli skönt att få reda på vad det är för fel, och om det är menisken som doktorn misstänker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter