torsdag 19 maj 2011

Gift med bonusbarn?




Äntligen kom solen och värmen tillbaka. Visst behövdes det regn, men man tröttnar på det efter några dagar. Det hade varit bra om det regnade på nätterna dessutom tror jag att det hade gjort större nytta då.

Men, idag har det varit armbågaväder.


För ganska länge sedan, när man inte hade AC i bilarna, fick man rulla ner bilrutan (manuellt) och köra med vänster armbåge ute när det blev för varmt i bilen. Sånt väder har det varit idag.

Jodå, jag är så gammal så jag har haft sådana bilar.


Både igår och idag har jag jobbat i receptionen på Friskis och även några timmar som ledsagare.

Trots det fina vädret var det mycket folk både på jympan och i gymmet, men vill man så går det för det mesta att planera in en timmes motion.


Friskispressen har nu 278 000 läsare. I nummer 3 läste jag en intervju med Mia Törnblom.

Där stod att hon var "gift med bonusbarn."

Nej, jag tror inte att hon är gift med ett bonusbarn. Snarare är det väl så att hon gifte sig och fick ett bonusbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter