söndag 8 december 2013

Ananas eller inte


Att äta eller inte äta, det är frågan. Speciellt nu när jag hörde på nyheterna att det finns flera olika sorters gifter lagrade i den ananasen  som odlas i Costa Rica. Det finns gifter i den som kan ge cancer både hos de som odlar/skördar den och de som äter den. Det är verkligen illa. Jag som älskar färsk ananas och har ätit kilovis av den.

Bäste okänd. Läste ditt inlägg om min blogg i går kväll. Vad roligt att du gillade mina nertecknade funderingar om "själmordspiloten". Dina positiva kommentarer gjorde att jag kände mig uppåt hela kvällen. TACK! Är någon annan nyfiken på detta inlägg så finns det att läsa den 12 okt 2012. Gå in på goggels. Skriv "parlanvidsundet själmordspilot" så kommer den upp.

I morgon ska vi i  "Senilteatern" uppträda på Träffpunkt DHR Ringstorp i Helsingborg. Jag är taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter