måndag 13 februari 2012

Mammografi, prins Charles och Senilteatern


Jag har varit på mammografi i dag. Usch, det var som vanligt obehagligt. Under tiden jag väntade, läste jag en gammal "Hänt Extra".

Prins Charles 63 år, väntar fortfarande på att få börja jobba som kung. Hans mamma drottning Elisabeth 85 år, kommer dock inte att lämna över tronen så länge hon överhuvudtaget orkar sitta. Charles kan med andra ord bli en bra bit över 70 år innan han får fast anställning. Men det är säkert OK. Här i Sverige finns det ju förslag på att ska man eventuellt ska jobba tills man fyller 75.
Nu går det ju ingen nöd på grabben, han har en massa fritidsintressen, såsom att till exempel måla små akvareller. Ja ja, han hinner nog regera ett tag innan hans grabb tar över.

I eftermiddags var jag på Sundsgården och repeterade med kompisarna på "Senilteatern". Vi hade så himla kul.
Det var där utanför jag tog fotot av de här frostiga träden. Underbart vackra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter