torsdag 9 februari 2012

Köttbullar, torsk eller kanin?

Både i går och i dag har jag jobbat som ledsagare en stund. I går jobbade jag även på "Friskis" ett par timmar. Därefter gick jag en pass i gymmet innan jag körde hem. Oj, vad det kändes i lårmusklerna, så jag körde ett pass i dag också. Får se hur mina lårmuskler mår i morgon.

Min ensamma middag i dag bestod av kokt ris med Pesto, micrade frysta köttbullar och en grönsallad. Gott och mättande men ingen större kulinarisk upplevelse. Nåja, man kan ju inte äta fisk varje dag.

Läste följande i Hd för länge sedan. Göran Persson, f.d statsminister berättade vad Jacques Chirac, f.d. presidenst i Frankrikes, sa när de i London av Tony Blair bjöds på kanintournedos med rotmot, sönderkokta gröna ärtor och löksås, "Detta är ingen måltid, det är en bestraffning". Måste nog säga att jag är böjd att hålla med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter