måndag 3 augusti 2009

Oscar, med dubbelt medborgarskap


Ja nu ja! Äntligen har jag kommit åt mina foton som skickats till mig från London. De låg förpackade i en klump, och jag kunde inte reda ut det själv. Tack för hjälpen Martin!

Den här nya lilla ljuvliga människan heter Oscar. Han föddes i London för ca 3 veckor sedan. Mamman är bördig från Åstorp och pappan är engelsman. Lille Oscar är en kopia av sin pappa. Jag har pratat med Oscars föräldrar som lämnat sitt samtycke till att jag publicerar ett foto på honom.

Just nu är min väninna Lena (hon som gjorde den fina fjärilstårtan) och hennes man i London för att bekanta sig med sitt lilla barnbarn. Jag pratade med Lena igår kväll och frågade, vad gör du? Jag sitter och tittar på Oscar sa hon. Ja men självklart, det kan inte finnas något annat som är viktigare.

Den lilla familjen kommer till mormor och morfar i Åstorp i slutet av augusti. Då ska vi få träffa Oscar. Maken har redan köpt en leksak till honom som både brummar och lyser. Jag har också köpt en sak men den är mjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter