fredag 14 augusti 2009

Utan min Dator - men kul i kväll på Fredriksdal

Ibland händer det ingenting trots att jag skriver och skriver, det är bara tomt. Andra försöket brukar lyckas, men så ska det väl inte vara? Nu är jag trött på det här. Datorn ska lämnas in idag. Innan vi fortsätter till Fredriksdal.
Jag ska ringa i slutet av nästa vecka och höra efter när jag kan hämta den igen. Eventuellt så är jag utan min dator i två hela veckor. Eländes elände!

I kväll ska vi förhoppningsvis få oss ett par goda skratt. Maken och jag ska tillsammans med åtta av våra goda vänner köra in till Fredriksdal och titta på Lorden från gränden med bland andra Eva Rydberg. Före föreställningen ska vi som vanligt ha en picknik i det gröna. Det ser ut som om vi har tur med vädret så det blir säkert roligt.

Kära allan Ni trogna läsare av min blogg, jag skulle bli så glad om ni vill titta in hit igen, även om det eventuellt skulle dröja så länge som till måndagen den 31 augusti.
Usch vad jag kommer att sakna det här. Kram på Er så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter