måndag 19 mars 2012

Maria Montazami igen - med foto

Attans också! En uppmärksam väninna, Karin från Senilteatern, påpekade att jag glöm lägga ut fotot som jag skrev om igår. Det ska hon ha tack för.

Nej, jag hade faktiskt inte glömt det, både maken, min son och svärdotter, som också var här igår, läste mitt inlägg och såg då också fotot.

Det är tyvärr inte första gången det händer, måste nog kolla lite oftare och se så att foton inte trillar bort.

Just nu kör jag min svarta vinterjacka i tvättmaskinen, den är snart klar. Sedan ska jag köra in till Sundsgården och repetitionen med gruppen i Senilteatern. Vi har lika trevligt varje gång vi träffas. Ingen repetition är den andra lik. Alltid är det något som ändras, vi lägger till och drar ifrån texter, en del repliker glömmer vi, men på det stora hela ska det nog bli en kul och bra föreställning när den blir färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter