tisdag 16 juli 2013

Sundstorget

Oj så mycket det har hänt sen sist. Det gäller att ta tag i saker och ting om något ska hända. Det har jag gjort. Jag återkommer till detta längre fram. Idag har jag åkt buss igen på mitt sommarkort. Jag betalade 595 kronor för kortet och nu har jag rest för 1.222 kronor. Inte illa! När jag hade uträttat mina ärenden gick jag till Sundstorget.



 Där kan man just nu och tid framöver, njuta av en fantastisk blomsterprakt. Det doftar ljuvligt. Som varmast idag har det varit 28,4 grader, soligt men tyvärr rätt så blåsigt. Ikväll har jag ätit en liten kokt makrill, potatis och grönsaker. Jag har alltid lite ättika i vattnet när jag kokar fet fisk. Det neutraliserar det feta. Dessutom är det både nyttigt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter