onsdag 24 juli 2013

Mölle och kvällsdopp

Det märks att det är semestertider, soligt och varmt. Bilar står parkerade överallt utmed havet, folk ligger och solar på gräset och i sanden, på filtar och i brassestolar. I vattnet är det mycket folk. Jag orkar inte ligga och pressa så jag cyklade till Mölle för att titta på konst och sedan tänkte jag bada på dambadet (nakenbadet i Mölle). Tyvärr var där så många damer att det inte ens gick att sätta ner cykelkorgen, än mindre att sätta ner rumpan. Jag cyklade hem igen.

Vid avfarten (cykelväg genom skogen) till Krapperup , stod de här hästarna.  Kvällsdoppet idag var underbart skönt. Även ikväll tog det emot att gå upp ur vattnet, men nu sitter jag här nyduschad. Tyvärr somnade jag mitt i Montalbano igår. Får se om jag kan hålla mig vaken ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter