måndag 29 juni 2009

Dyra dofter och fotspa med fiskar

Det blev en tur till Helsingör idag. När jag körde in till Helsingborg var det +25 grader och solen bara vräkte ner från en molnfri himmel. Många hade sökt sig ner till vattnet. Tror inte det fanns en ledig parkeringsplats längs stranden från norra infarten och in till Helsingborg.

Jag fick köpt en present till min väninna. Det blev Nina Riccis LÁir du Temps, en underbart kvinnlig doft. Jag köpte en flaska till mig själv också, härligt fräscha Calvin Klein one summer.
Det är syndigt dyra droppar, men jag säger som hon i reklamen "för det är jag värd", och de varar ju rätt så länge.

Läste i HD idag om "fiskarna som rensar dina fötter". Det måste jag prova, så i morse ringde jag och beställde en tid. Försökte locka med en av mina väninnor. Hon tyckte dock att det lät läbbigt, och fortsätter med sin fotfil. Jag ser fram emot den här behandlingen med spänning och har lovat berätta för min väninna hur det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter