måndag 15 juni 2009

Alla goda ting är tre, nämligen Erik, Johan och Tobias

Idag har jag besökt Telias butik ute på Väla som är ett stort köpcenter i utkanten av Helsingborg).
I mars köpte jag ett mobilt bredband där. Killen som expedierade mig heter Erik, han är inte längre kvar, hörde att han flyttat till Stockholm i förra veckan. När jag åter besökte Teliabutiken för några dagar sedan expedierades jag av Johan, han bytte ut mitt bredband till ett som går dubbelt så fort.
Bredbandet skulle ju installeras också, och det vågade jag mig inte på. Så idag körde jag alltså åter till Teliabutiken med datorn och "den lille pinnen" som gör att jag kan ta med mig datorn och använda den utanför hemmet, nu expedierades jag av Tobias. Han ställde bredvilligt upp och installerade mitt nya bredband.
Erik, Jonas och Tobias kan verkligen det där med ett gott kundbemötande. Jag kände mig inte alls besvärlig. Skönt att träffa på en så servicminded personal som ger dig den tid du behöver. Stort TACK för det.
Om jag skulle blir illa bemött så skulle jag inte dra mig för att tala om det. När jag nu har blivit så väl bemött kan jag tala om det också. I den affären kommer även i fortsättningen att vara kund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter