onsdag 2 november 2011

Argentinsk tango?


När jag jobbade i receptionen på F&S i dag, kom det in en man som tänker köpa ett träningskort.
Efter en stunds trevligt småpratande frågade han om jag dansar Argentinsk tango!
Gissa om jag blev förvånad? Jag hade på tungan att fråga, ser det ut så?
Men visst har jag dansat Argentinsk tango. Det lärde jag mig på Tangorama i Helsingborg. Det hade han också. Tänk att han kände igen mig efter alla dessa år!
Jag kan gott erkänna att jag blev lite smickrad.
Ja, det var då de. Nu är det Friskis som gäller

I eftermiddags har jag delat ut Friskis pressen på vår gata och de närmaste gatorna här runt omkring. En läsvärd tidning, även för de som inte motionerar. Fast den kan kanske inspirera en och annan att börja.
Det fina akvariet här ovan finns i gymmet på F&S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter