torsdag 24 november 2011

Teaterprat VÄLA och IKEA



I dag har jag träffat åtta fantastiska kvinnor. Vi tillhör alla samma fria teatergrupp. Tillsammans har vi en enormt stor kunskapsbank att ösa ur, inte minst vad det gäller livserfarenhet. Det ska bli spännande att se vad vi kan göra med den.

Därefter besökte jag två, vad man skulle kunna kalla för handelstempel.
Nämligen IKEA och VÄLA. Den senare, som nu är Sveriges största modehus, hade invigningsfest idag, man öppnade ytterligare en entré och flera nya affärer.
Nu är det så stort så man skulle behöva gå med en GPS därinne.

Jag undrar hur alla de här tjusiga butikerna med sina exklusiva kläder ska kunna gå med vinst. Ja ja vi får väl se. Jag ska åtminstone ta en runda in där på rean.

På IKEA köpte jag en massa ljus. Vet ingen annan affär som säljer ljus lika billigt.
Nu när det är mörkt ute vill jag gärna ha levande ljus både morgon och kväll.
Det är hög mysfaktor för en billig peng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter