fredag 22 juli 2011

Höggravid motionär och kelen katt


I Onsdags ryckte jag in och jobbade några timmar i receptionen på "Friskis". Nu på sommaren har vi stängt mellan kl 12.00 - 16.00. Schemat sitter väl synligt (utifrån) på dörren. Trots det så rycker man i den låsta dörren och ringer på knappen. När jag går ut och frågar om deras ärende, så undrar den som står där om vi har stängt?!

En av våra flitiga motionärer, en höggravid tjej, besökte gymmet. Eftersom hon bar barnet väldigt lågt frågade jag henne när hon skulle föda. Om två veckor svarade hon. Att hon bara orkade. Nåja, hon såg ut att må bra och är ju i bra form när hon kommer in till BB. Kanske hämtar hon sig också snabbare.

När jag kom hem tog jag mina stavar och gick in till Höganäs. Då träffade jag den här lekfulla katten som var väldigt kelen och gillade att bli kliad och klappad. Den stod dessutom stilla så pass länge så att jag kunde ta ett foto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter