torsdag 28 april 2011

Alfff solar sig





Hela veckan har det varit kanonfint väder. På fotot ser ni Alfff, vårt coola lilla husdjur, som synes trivs han i solen.



Det är skönt att kunna sitta och njuta i trädgården med en fika, läsa eller bara fälla ryggstödet och slappa i solen, och i bara trosorna om jag vill. Här är bra insynsskydd.



Jag har jobbat några timmar som ledsagare både i onsdags och torsdags. Vi tog bland annat en skön promenad i nästan 25 gradig värme.



I eftermiddags klockan sex var det hela 21,8 grader och nästan helt vindstilla. Otroligt!



Nu ska jag se på dansk TV2 som visar William & Kate - brullupsfeber i London. Sedan får jag slå över till kanal 4. Där ska jag titta på William och Kates bröllop - bakom kulisserna.



I morgon ska jag titta på direktsändningen av bröllopet. Det är verkligen inte ofta man får se så mycket pompa och ståt, kungligheter, kändisar och andra celebra gäster i, som jag förmodar, fantastiska kreationer. Jag har ju möjlighet att sappa mellan olika kanaler på både svensk och dansk TV, så förhoppningsvis ska jag inte gå miste om något.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter