tisdag 12 april 2011

Vargen fortfarande för nära

På Radio Malmöhus i förmiddags hörde jag att, nu har vargen vandrat vidare norröver, enligt iakttagelser från flera olika personer som sett den på nära håll. Den blev även fotograferad innan den försvann in mellan två villor. Hu så hemskt om man råkade springa på en varg vid husknuten. Det har regnat hela dagen. Jag tog bilen till gymmet på "Friskis". I eftermiddags jobbade jag som ledsagare. Ikväll ska jag titta på Plastikturisterna. Vissa av de som vill få ett och annat borttaget, utfyllt, lyft eller justerat på annat sätt, skulle först behöva gå till en psykolog. Visserligen betalar de själv för sina ingrepp, men läkarna gör inte vilka operationer som helst för pengar. Det ska de tilltänkta patienterna nog vara väldigt tacksamma för. Senare tittar jag på Pluras kök. Gästerna ikväll är Jill Johnson, Robert Aschberg och Johan Rehborg. Det kan bli intressant - och roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter