torsdag 28 januari 2010

Frisk luft, motion, mat och fullmåne


Sov du lilla vide ung än så är det vinter.......

och det dröjer säkert länge innan den här kommer i sjön.

När jag gick längs med stranden till Höganäs idag, utan stavar eftersom det var så mycket snö, fick jag ha solglasögon på mig, solen sken och snön var gnistrande vit. Isen låg ända ut till fyren längst ut på piren i Höganäs, men inga infrusna fåglar vad jag kunde se.

Senare i eftermiddag gick jag ett pass på gymmet på "Friskis". Jag hade trevliga pratstunder med några andra motionärer. I bastun efteråt var det skönt att sitta och slappna av och stretcha halsen och nacken.

På ett mejl jag fick från F&S igår stod följande: Medlemsrekord! År 2009 var hela 3085 personer medlemmar hos F&S Höganäs! Mer ärn 12% av kommunens invånare! Wow!

Nu har jag ätit dinkelpasta och köttfärssås.
Trots att det är fullmåne tror jag nog att jag somnar ovaggad ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter