fredag 25 juli 2014

Reafynd i värmen

Den här värmen är jobbig. Vattentempen är varje morgon runt 23 grader. 
Christinas man Christer tog den här bilden av oss i morse.


Jag tog även ett dopp klockan åtta i kväll. Det var jolmigt varmt i vattnet och mycket folk.
I går orkade jag inte vistas utomhus så jag körde in till Väla och tog en motionsrunda där i gångarna.
Jag kom hem med en svart kort lätt-dun-kappa med huva. En sån där som man kan knöla ihop i en liiiten påse. Det var halva reapriset på den så det var ett fynd. Ett annat fynd var ett par skor till halva priset. Kände mej rätt så nöjd när jag körde hem.


De här skorna var jag inte spekulant på men provade dem ändå. Klacken är drygt  14 cm hög. Knappast något att dansa i, men man kan ju alltid sitta och se tjusig ut i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter