onsdag 17 augusti 2011

Jag vill tacka livet .....


Gynekologen ringde i förmiddags och sedan åkte Fan ner från väggen.
Hornpelle har inte i mitt hus att göra.
Alla proverna som jag tog i måndags var bra. Cystan som jag har vid höger äggstock ska opereras bort om en till två månader.

Jag ställde hur många frågor som helst till läkaren och jag fick svar på alla och lite till.
Smärtan och infektionen i buken kunde han dock inte förklara och det irriterade honom. Det gick inte att lokalisera. Men nu är det ju borta och det är huvudsaken.

Precis som Arja vill jag utbrista, jag vill tacka livet som gett mej så mycket .............

När jag hade kontaktat mina nära och kära, samt min väninna Lena, också hon nära och kär, gick jag ner till havet.
Där får jag nästan alltid ro i själen, det är min kyrka. Christina Swärd tog fotot. Hennes hus ligger några meter från vägen snett framför mig.
Oh vad jag är lättad och lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter