måndag 16 september 2013

Tidningen "HÖGANÄS"


Nu har septembernumret av tidningen "HÖGANÄS" kommit ut. På sidan 10 finns ett foto av Ann-Britt och mej och där kan man läsa om "Senilteatern" där vi ingår. Det står det bland annat att "Teatergruppen har fått goda recensioner och många som missade föreställningen har hört av sig och önskar få möjlighet att se Cabaret Livslinjen. Nu kommer därför ytterligare en chans att få se den omtalade föreställningen. Teatergruppen kommer på den internationella äldredagen den 1 oktober i Tivolihuset att ge en extra uppsättning, dagen till ära. Hög igenkänningsfaktor och många skratt utlovas."

I dag har Senilteatern, som vanligt på måndagar, repeterat på Sundsgården. Nu ska vi arbeta fram en ny föreställning. Tack och lov så får vi hjälp med regin.

I eftermiddags tog jag maken med på en promenad. När jag motionsgår vill jag ta ut stegen och gå i ganska rask takt. Maken kan inte gå så fort, dessutom ska han stanna och titta på allt möjligt. Han kan inte både gå och titta på samma gång. Nä, han är ju man.
Vi gick som drottning Elisabeth av England och hennes make prins Philip. Hon går före och han kommer tre steg efter. Nä, ska jag ut och motionsgå så kan jag definitivt inte ha maken med mig. Ska vi gå ut tillsammans så får det bli en lite makligare promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter