onsdag 13 februari 2013

Missad solnedgång

Jag har jobbat på "Friskis" i dag, trots att jag har snorat och är hes i halsen. Jag frågade Monica, som är personlig tränare, om det var så lämpligt att jag tränade i dag. Ja sa hon, det kan du göra om du inte höjer pulsen för mycket. Attans också, jag hade hoppats på att hon skulle säga nej. Alltså gick jag en liten runda på gymmet när jag var klar i receptionen. I morse var det åtta minusgrader. Det har varit en underbar dag, soligt och vindstilla. Jag trodde att jag skulle hinna fotografera den praktfulla solnedgången, men missade den med en minut. Så här såg hamnen ut några minuter efter klockan fem, precis när solen hade gått ner. Det var fruset från slipern och ända ut till hamninloppet. I kväll hänger månen som ett kommatecken på himlen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter