fredag 15 februari 2013

Antikrundan 2013-02-14

Oj, oj, oj, vilken genomslagskraft TV har! I går var jag med i Antikrundan, på SVT 1 kl 20.00. Det spelades in i Eslöv i höstas förra året. Först hade jag tänkt köra till Halmstad där Antikrundan nämligen var några dagar tidigare, men avstod. Ja ringde nämligen turistinformationen och frågade var man kunde parkera. Ingenstans i närheten fick jag veta. Det var ju tur att jag väntade. I Halmstad var det så mycket folk så alla fick inte komma in. Synd om dem. Jag väntade och körde till Eslöv i stället. Där var det inga problem att hitta en parkering och det var heller inte så mycket folk. Åtminstone inte på eftermiddagen när jag kom dit. Jag hade mycket trevliga samtal med andra köande de timmarna jag fick vänta innan jag kom in. I dag har jag varit och handlat i Höganäs på både ICA och City Gross. På båda ställena antastades jag av både nära och mer avlägsna bekanta som sett mig på TV i går. Trevligt. Vilken genomslagskraft TV har! Om någon vill att jag, i egenskap av kändis från TV, vill att jag ska göra reklam för dem, så visst, hör av er, vi kan diskutera honoraret. Neeej! hoppas ni förstår att det var ett skämt. Fast........ vid närmare eftertanke så ....... Det blev bara en liten promenad i dag. Så här såg det ut i hamnen strax efter halvsex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter