onsdag 11 januari 2012

Sigbritt igen

Jag skickade ett grattis, till en (endast en) helt okänd kvinna som heter Sigbritt - och fick svar från henne idag. Jättekul! Har precis svarat henne.
På mejlen och facebook har jag fått några grattis på min namnsdag. Kul!

Jobbade på "Friskis" ett par timmar i dag och sålde bara för 400 kronor vilket var fyra medlemsavgifter. Senast jag jobbade sålde jag för ca 8.600 kronor. Pratstunderna med motionärerna och personalen är jätteviktiga för mig obetald men högt uppskattad funktionär. Funktionär är man för att man gillar det man håller på med.

I eftermiddags när jag gick min strandpromenad på en timme var det soligt men ganska stark väst-sydvästlig vind. I dag såg jag endast en man som stod ute i vattnet och fiskade efter lax. Tyckte nog att det var lite dumt att stå där själv, minst hundrafemtio meter ut i vattnet, även om vattnet bara gick knappt upp till midjan. Tänk om han skulle halka omkull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter