lördag 1 oktober 2011

Solnedgång och fjärilar i magen




Inte nog med att det var en alldeles underbar solnedgång i går kväll, den var lika fantastisk i kväll.
Visst är det vackert att se det på foto, men att följa hela solnedgången när det sker är speciellt. Havet luktar så gott och både himmel och hav skiftar ständigt färg.

I dag har maken och jag planterat om en palm som snart når upp i taket. En Hibiscus som jag fick till mors i förfjor fick också ny jord. Den gläder mig ständigt med nya blommor, just nu är den full av både knoppar och blommor. Jorden räckte även till att plantera om apelsinträdet. Det har många små frukter nu. Vi satte in det, så att inte temperaturskillnaden ska bli för stor. Ett tu tre kan det slå till och bli riktigt kallt.

Jag har fått några fjärilar i magen. I övermorgon ska jag opereras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter