torsdag 20 oktober 2011

Min mening i HD, "Pantertanten"

Den här veckan har jag jobbat en hel del.
I tisdags jobbade jag som ledsagare i 4,5 timma.

Onsdag förmiddag höll jag ställningarna i receptionen på "Friskis" och även idag har jag jobbat där mellan klockan 10.30 - 15.00.
Å vilka härliga kompisar och motionärer där är, på båda sidorna om receptionsdisken.

Om man retar upp sig på något eller tycker att något är helt åt helsike fel, eller kanske till och med båda delarna på samma gång, då känns det skönt att få ge utlopp för sina åsikter. I tisdags kväll satt jag här och ilsknade till. Sedan skrev och skickade jag in en insändare till Min mening i HD.

I dag finns den publicerad under signaturen "Pantertant" Lerberget. Läs den gärna.

Det ska bli spännande att se om jag får något svar. Jag får ju vara beredd på mothugg, och det får jag i så fall ta. Men å andra sidan blir jag heller inte förvånad om jag får medhåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter