fredag 25 januari 2013

Hänt Extra Nr 5

Hur länge ska den här polarkylan hålla i sig egentligen? I morse var det minus 15 grader här utanför fönstret. I Kristianstad hade man 21 minusgrader. Brrr! I går hade jag några ärenden att uträtta i Helsingborg, bland annat inne på Väla. Jag gick en liten runda där inne och gjorde ett reafynd på JOY. En jättesöt lammullskofta från Rose Bund i Danmark som hade kostat 999 kr, köpte jag för halva reapriset, det blev 250 kr. Det kallar jag fynd.
Det här trevliga fotot finns publicerat i tidnignen "Hänt Extra" Nr 5. Flera har talat om för mig att de sett fotot där. I dag kom tidningen i brevlådan. Kul! Karin Florin och jag från Senilteatern i Helsingborg var uppe på scenen i Södertälje och fick instruktioner av Helge Skoog. Mycket lärorikt. Nu har "Senilteatern" nio (9) föreställningar inbokade från den 14 februari och till och med den 23 maj. Fler föreställningar lär vara på gång. Får se hur mycket vi hinner med. Vi måste nämligen även plugga in en ny föreställning. På måndag ska vi träffa en fotograf som ska ta porträttfoto av oss. De ska sitta uppe i Helsingborgs Teater, åtminstonne den dagen vi deltar i scenforum där, lördagen den 18 maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter