söndag 21 februari 2010

Bedagade skönheter


Lite bedagade men fortfarande vackra. När jag såg att knopparna förmodligen inte skulle slå ut helt, så klippte jag av skaften nästan in till knoppen. Sedan fick de flyta i en skål med vatten. Där höll de sig fina i nästan en vecka till.
Själv har jag varit rejält förkyld, hes i halsen och snorig. Jag har varit riktigt risig, men nu är jag i alla fall på benen igen. Hela veckan har jag varit däckad. Oj vad jag har sovit. Morgontempen har legat på 38 grader och strax däröver. På eftermiddagen hade jag som mest 39,3. Inte undra på att jag var yr och kände mig klen.
I går körde maken mig en runda i bilen, så att jag skulle få se mig omkring lite. Vi var bland annat på Lidl och köpte vatten. Det var ungefär vad jag orkade med. Nu ska vi ut och köra en runda igen, behöver köpa en liter mjölk. Det tar nog ett par dagar till innan jag går ut själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter