tisdag 12 augusti 2014

Robin Williams

I natt hörde jag på nyheterna att Robin Williams hade gått bort, och nu i kväll fick man veta hur. Det är djupt tragiskt. Må han RIP.
Som väl är finns filmerna med hans underbara humor, man kan se dem hur många gånger som helst. De är klassiska pärlor.

Det blev inget morgondopp i dag. Jag tyckte att det blåste för mycket. Hörde att det var lite över 18 grader i vattnet. En av badtjejerna sa att hon var ensam där nere. Det tycker jag inte man ska vara när det går så höga vågor. Jag tog stavarna och gick in till Höganäs och vände. Dit gick det väldigt snabbt, jag hade vinden i ryggen. Det såg ut att vara oväder över Danmark, mörkgrått längs hela kustremsan och åskan mullrade på avstånd. På hemvägen var det en riktigt jobbig motvind. Jag hann både duka fram frukost och även börja på den innan maken vaknade och kom ner ( kl 09.30!). Han behövde väl sin skönhetssömn, fast än har jag inte sett någon skillnad.

I eftermiddags var jag hos Ulla-Britt och klippte mig. Senare kom Robert hit och jag klippte honom. Det är inte så märkvärdigt, jag ställer in trimmern på 3 millimeter och gör därefter snygga kanter runt öronen och i nacken. Maken fick också sätta sig på frisörpallen i trädgården. 


Tänkte köpa spättor till middag, men de var små och platta som frimärken. Alltså mest skinn och ben. Jag slog till på 1,1 kilo havskräftor, det blev 13 stycken. Gott, men det kunde ha varit mer dillsmak på dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter