tisdag 3 mars 2009

Hårt slit och en massa hjälp

Puh! Idag lyckades jag komma ända hit - men sen skulle jag ju flytta hit ett foto också och naturligtvis skulle det det jä...s, det gick inte. På torsdag ska jag träffa Birgitta så då får hon visa mig hur jag ska göra. Kika gärna in på torsdag kväll och se om jag lyckades.

Läste i mitt husorgan HD (Helsingborgs Dagblad) idag, att den som sover 8 timmar lever längre än den som sover 6 timmar. Jag skulle vara väldigt glad om jag kunde sova 6 timmar varje natt. Kommer inte ihåg när jag gjorde det senast. Så jag ligger helt klart risigt till och riskerar att dö i förtid. Nu gäller det alltså att jag verkligen får ut mesta möjliga av de 2 extra timmarna (minst) som jag är vaken. Jag vill ju hinna med lika mycket som de som sover bort sin tid. På 2 timmar hinner man med att ha mycket roligt (utan att för den skull skratta). Fast vid närmare eftertanke har jag det nog redan, åtminstonne då och då. De som sover bort sin tid kanske inte alls har så roligt? Ja, jag får fundera vidare på det här. Vi syns kanske här redan i morgon, om inte så blir det på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter