torsdag 11 december 2014

Friskis&Svettis i Höganäs



Igår var det ett riktigt busväder. Det regnade och blåste och tempen stod på ca 4,5 plusgrader. Alltså upplagt för aktiviteter inomhus. Jag körde till F&S och tillbringade 1,5 timma i gymmet. Folk håller nog på med julförberedelser för vi var inte så många där.

Vädret idag var en upprepning av gårdagen. Jag uträttade några ärenden i Höganäs och avslutade med att gå till biblan och läsa några tidningar.
Kände inte för att laga mat idag så jag föreslog maken att vi kunde köra in till Ikea i Helsingborg och äta deras julbord. Vid halvfemtiden körde vi dit. Det var riktigt gott. Personal såg till så att det fylldes på med ny fräsch mat hela tiden. Eftersom vi har ett Ikeakort så kostade julbordet endast 129 kr per person vilket var mycket prisvärt.

Även i morgon ska jag äta julbord. Vi "skådespelare" i Senilteatern ska träffas på Örestrand i Nyhamnsläge och äta deras julbord. Vi har gjort det en gång tidigare så vi vet att det är mycket bra.
Jag brukar hålla mig till sillen och laxen, men det slinker säkert ner lite skinka och brunkål också.
Ska lägga mig i tid ikväll, inte senare än elva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter