fredag 27 april 2012

Kära vänner. Christina i Ljungby, Camilla i Lerberget, Pernilla i Höganäs, Lars i Åstorp, Ann-Marie i Strövelstorp. I Helsingborg bland andra Anita och GeBe samt alla ni andra som läser min blogg, tack för att ni gör det. Har man ont i ryggen ska man promenera. Det gör jag varje dag. I går gick jag som vanligt med mina stavar nere vid havet och genade på gräset genom campingen, i stället för att som vanligt gå på grusgången. Det skulle jag inte ha gjort, jag trampade ner i ett kaninhål. Oh! Vad det gjorde ont. Som tur är så finns det duktiga och erfarna sjukgymnaster på "Friskis". I dag kom maken hem med en nyrökt Fjällröding. Vi avnjöt den med gröna ärtor, kokt potatis, romsås och en flaska Pinot Gris 2009 som vi köpt förra sommaren när vi (som vanligt) var i Alsace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter