onsdag 21 januari 2015

Senilteatern, fiskelycka och ståuppkomik på GLÖD i Höganäs



Maken åkte ut och fiskade idag. Här är hans fångst. Längst upp till vänster ligger 3 feta Sillar. Därunder 3 stora Sej. Resten är 20 torskar. Det blev nästan 6 kg filé. Vi i Senilteatern uppträdde i eftermiddags med Cabaret Livslinjen för ca 60 personer i Furulund. En jättetrevlig publik.

Just nu har jag en och annan fjäril i magen. Varför? Jo, torsdagen den 29 januari är jag en av ståuppkomikerna som uppträder på GLÖD Bistro & Lounge i Höganäs. Det blir premiär på hemmaplan och jag är ju ett blåbär i det här sammanhanget. Redan i förra veckan var hälften av biljetterna sålda!
Min absoluta premiären hade jag på The Tivoli i Helsingborg. Om den skrev jag på min blogg den 9 december 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter