tisdag 6 januari 2015

Residenset i Malmö

Det har blivit en tradition att vi firar Trettonhelgen på Residenset i Malmö hos våra goda vänner Meta och Lars. Vi är ett sammansvetsat gäng på tio personer som har det jättetrevligt när vi träffas.


Här har jag bänkat mig vid flygeln. Tyvärr kan jag inte spela på den, eller på något annat instrument heller för den delen.
När vi körde hem idag vid lunchtid var det soligt i Malmö. Här hemma har det varit blåsigt och duggregn. Trots det tog jag mina stavar och gick in till Höganäs. Jag gick längs med havet dit, så att jag hade vinden i ryggen, och genom skogen på hemvägen. Jag behövde röra på mig idag och det var skönt med frisk luft.

Nu väntar jag på att potatisgratängen och kycklinglåren ska bli klara. Salladen står på bordet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter