måndag 20 oktober 2014

Anna sover över efter en god middag

I lördags och söndags var Robert (min son) bjuden på fiske i Småland. Han fick detta i 50-årspresent av en kompis som bor i Stockholm. De gillar att fiska ihop, speciellt ute på Fårö.
Jag bjöd hem min svärdotter Anna. Vi åt stekt spätta med stekta champinjoner. Anna hade med sig Pinot Gris, ett vin som passade till maten. Hon hade också med sig en underbart god saffranspannkaka (påminner om ostkaka) som hon bakat och salmbärssylt från Gottland. Vi åt den med vispgrädde. Hon sov över och gick hem efter frukosten.

I dag har jag varit på "Friskis". Jag började med att cykla i 20 minuter och därefter rodde jag i 10 minuter innan jag gick loss på de andra maskinerna.


Här har jag precis klivit av "magplågaren". Efter stretchning och duschen känns det gott i både kropp och själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter