torsdag 4 september 2014

Krya-på-dig-blomma från Bouletjejerna



Berit kom hem till mej idag med den här jättefina krya-på-dig buketten. Den var från förutom Berit även ifrån Birgitta och Ulla-Britt. De är alla Boulekompisar. Visst blir man glad och varm om hjärtat för en sådan uppmuntran.
Jag kan ju faktiskt titta på när de spelar och deltaga i eftersitsen även kommande måndagar.

Maken har fått agera färdtjänst idag. Först körde vi ut till en bonde och köpte potatis, sedan in till Höganäs för fortsatt proviantering. Jag avslutade med ett besök på bibblan. Maken satt tåligt väntande utanför i bilen.
Normalt hade jag tagit cykeln en sån här fin dag.
Vi körde även en runda ner om havet. Jag kan i alla fall titta på det.
I morse var det 18.1 grader varmt. Attans att jag inte kan hoppa ner i det.

Nu tittar vi på "Böda camping". Herre gud, att de bara orkar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter