fredag 26 juni 2015

Häckaklippning och cubadrink



Maken har gjort ett jättejobb idag. Han har klippt gräs och vår stora, lååånga bokhäck. Den har tre sidor, fram- och baksida samt där uppe. Jag brukar hjälpa till med att räfsa  och sopa. Tyvärr vågade jag inte det idag. Är rädd för att få skräp i mitt nyopererade öga. Så Janne fick både klippa, räfsa och sopa själv idag. Inte nog med det, när han var klar kom han ut i trädgården och serverade mig en jättegod drink. Han är guld värd.


Mörk rom och apelsinjuice dekorerad med skivade jordgubbar. Den drinken fick vi smak på när vi var på Cuba, fast då utan jordgubbar. Janne tog sig en GT. Solen värmde på i trädgården så drinkarna var svalkande och smakade gott. Jag hann ta ett kort innan de blev urdruckna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter