fredag 4 september 2015

Lund Comedy Festival 2-5 september 2015



Vid lunchtid gick jag in på John Bull och blev bjuden på en kopp kaffe. Jag var den enda gästen. Det var skönt att sitta själv en stund och samla tankarna. En stund senare kom David Batra och Robin Paulsson in för att äta lunch. Vi bytte några ord och de önskade mej lycka till. Killen i baren tog kortet. Han visste inte vilka killarna var! Ok, han är engelskman.
Jag hade alltså kvalificerat mej till Grand Comedy Slams kvartsfinal, men där tog det slut.
Men oj vad jag har haft roligt!
Vi som deltog får gå in gratis på allt på Lund Comedy Festival. Fantastiskt fint erbjudande. Tyvärr tror jag inte att jag kör ner till Lund bara för att gå på något enstaka uppträdande.
Efter framträdandet i "Piratensalen" på Grand kom några ur publiken fram till mej. En kvinna gav mej rosor. Underbart!


Ovanför dörren hänger Fritjof Nilsson "Piraten". Där träffade jag också Ann Westin. En härlig, till växten liten kvinna, men med ett stort hjärta.
Sådana här evenemang skulle komma lite oftare. Jag fick verkligen en härlig kick av att träffa alla dessa positiva människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter