torsdag 30 juli 2015

Ståuppföreställning på Hardings i Marieholm

Det var en fantastisk kväll igår!
Jag hade förmånen att tillsammans med detta proffsiga gäng göra en stå-upp-föreställning på restaurang Hardings i Marieholm.


Här står från vänster Anders Rydell som även jobbar som psykolog, Lisa Löfqvist är operasångare anställd på Malmö Opera och hon har jordens underbaraste skratt, jag, Pierre Mathisson bor i Halmstad och har tillsammans med sin sambo fyra hundar, Lena Frisk Malmös egen stå-upp-drottning, Mats Andersson och Elin Nordén är ett par och har en liten kille på två år. De driver även Humorfabriken i Teckomatorp.


 Den stora härliga publiken gav oss många skratt och applåder. Det värmde verkligen i den svala kvällen. När jag kom hem strax efter klockan elva tog det en god stund att varva ner. Men vad gjorde det? Jag var lyckligt uppspelt och hade svårt för att somna. Sist jag tittade på klockan var den två. Klockan sex var jag klarvaken igen. Kommer förmodligen att slockna tidigt i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter