fredag 3 april 2015

Långfredag med strålande sol - hela dagen

Vilken fantastisk långfredag! Strålande sol från tidig morgon och tills den gick ner. Det blev en långpromenad med stavarna. Det var första vårdagen som jag gick utan någon huvudbonad. Jag slank in på två ställen och tittade på konst.
När jag kom åter till hamnen i Gamla Lerberget, satte jag mig utanför Ruffen och tittade ut mot havet. Passade på att meditera en stund. Det märks inte, det ser bara ut som om jag sitter och njuter med näsan mot solen. Vilket jag också gjorde.


Agneta och Carl med sällskap dök upp och höll mig sällskap en stund. Därefter gick jag hem och satte mig i trädgården hos maken. Man vill ju inte gå in när det är så fint väder och sitter man i lä så värmer solen skönt. Kommer nog att sova gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter